FAQ2021-09-30T11:25:42+02:00
Er maden varm eller kold, når jeg afhenter/får leveret?2021-09-30T11:14:27+02:00

Maden er som udgangspunkt kold ved både afhentning og levering. Der medfølger en grundig vejledning til opvarmning af maden.
Vores koncept er bygget op om, at vi primært leverer maden kold, så man selv skal stå for opvarmningen i pæn engangsemballage. Dette sikrer den optimale kvalitet af maden og gør, at I som kunder ikke skal bruge tid på tilbagelevering af termokasser og returfade.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til Tapas Amor omkring min ordre?2021-09-30T11:19:13+02:00

Send venligst en mail til info@tapasamor.dk

Vi besvarer mails inden for 24 timer i hverdagene.

Har du brug for hjælp her og nu, kan du ringe til os på 61 40 42 42

Telefonen er åben 10.00 – 19.00 Mandag til Søndag.

Hvad koster levering?2021-09-30T11:10:34+02:00

KØRSEL

  • Fra post nr 1000 til 2599 koster det 225 kr
  • Fra post nr 2600 til 2900 koster det 325 kr
  • Fra post nr 2901 til 3699 koster det 375 kr
  • Fra post nr 4000 til 4999 koster det 450 kr

Der leveres i 1,5 timers intervaller. F.eks. imellem kl. 10.00 og 11.00. Det er derfor vigtigt, at I er hjemme i det tidsinterval, I har bestilt levering.

Hvor lang tid tager det at opvarme maden?2021-10-15T13:26:39+02:00

Beregn en samlet tilberedningstid på ca. 10-15 minutter inkl. hviletid (kan variere fra menu til menu).

Hvor længe må mad stå på en buffet?2021-10-14T00:01:45+02:00

Maden på en buffet må ikke stå ude i mere end 3 timer af gangen. Står den længere, forøges risikoen for vækst af bakterierne markant.
Vi anbefaler derfor hos Tapas Amor, at I holder jer til 3 timers reglen, så I sikrer jer, at buffeten ikke bliver dårlig.

Hvordan bliver maden leveret?2021-09-30T11:12:19+02:00

Vores mad bliver leveret i smørrebrødsbakker og , der gør det nemt for dig at anrette maden appetitligt hos dig. Hvis du ønsker at låne vores egne fade, kontakt os da inden. I dette tilfælde vil alt vores service være til udlån og skal naturligvis leveres tilbage.

Det skal du selv sørge for, og aftalen er at du leverer servicen tilbage den førstkommende hverdag efter arrangementet. Bortkommen og itu gået service skal erstattes af kunden til vores kostpriser.

Hvornår skal jeg senest bestille?2022-01-16T20:20:51+02:00

Vi skal som udgangspunkt have nye ordrer senest 7 dage før dit arrangement (I Corona perioder kan du bestille helt op til 2 dage før dit arrangement). Vi kan dog have udsolgte dage/uger, hvorfor vi anbefaler, at du booker hurtigst muligt. Du kan altid opjustere antallet af dine kuverter indtil 6-8 dage før arrangementet.

Er vi tættere på din ønskede leveringsdato, kan du sende os en forespørgsel på info@tapasamor.dk med emnelinjen “Forespørgsel” så vender vi retur hurtigst muligt.

I hvilket område kan I levere?2021-09-30T11:11:32+02:00

Vi leverer i hele Storkøbenhavn og på hele Sjælland.

Ønskes levering til andre landsdele eller øer, kan du sende en forespørgsel og så vil vi kigge på muligheden herfor, samt en pris for transporten.

 

FRAGT OG LEVERING

Vi leverer indenfor et spænd af 1 timer. Det vil sige, at hvis du bestiller levering til kl. 17.00, vil vi bestræbe os på at levere det til dig mellem 16.00-18.00.
Hvis du ønsker levering på andet tidspunkt ring da på +45 61404242.

I særlige tilfælde, så som barnedåb, konfirmation og bryllup tager vi særligt hensyn.

Vi skal modtage og acceptere din bestilling mindst 3-6 dage før ønsket leverings-/afhentningsdato.

 

Jeg har ekstra gæster, kan jeg tilkøbe flere kuverter?2021-10-10T23:19:38+02:00

Som udgangspunkt Ja, du kan ikke købe under 5 kuverter via vores hjemmeside, du kan tilkøbe flere kuverter til samme pris helt op til 7 dage før dit arrangement. Hvis du har under 5 kuverter bedes du ringe til os på 6140 4242, for at se om vores køkken kan tage imod din ekstra bestilling. De ekstra bestillinger betales via MobilePay eller Kontakt ved modtagelse/afhentning.

Når det så er sket, så ville derefter foretage en ekstra bestilling via hjemmesiden og skrive i notefeltet at “ordre nr” er sammen med det “ordre nr.”

Kan jeg afhente maden selv?2021-09-30T11:20:44+02:00

Du kan afhente din ordre lokalt fra vores køkken i “Fjeldhammervej 15 bygning c i 2610 Rødovre, som er bagerst ved bygningen.

Maden pakkes i pæn engangsemballage som er klar til transport, til at blive sat på køl og til at blive sat direkte ind i ovnen, når I skal varme maden, der følger en vejledning med.

 

Titel

Go to Top