FORRETNINGSBETINGELSER FOR BRUG AF WWW.TAPASAMOR.DK
HERUNDER RØDOVRE CATERING ApS CVR.: 42643246

Opdateret 01/10-2021

Covid-19-situationen og om fortrydelsesret

Hvornår kan jeg senest bestille?

Vores menuer kan senest bestilles 3 dage forud for levering. Ring på +45 61 40 42 42 og hør, om det er muligt at bestille senere end de 3 dage før. Vi tager forbehold for at nogle dage kan være fuldt booket, selvom der ringes 3 dage i forvejen. Bemærk at din bestilling skal via vores hjemmeside.

MINIMUMSBESTILLING.

Minimumsbestilling er 4 kuverter, hvis ikke andet er anført. Ved ændring eller afbestilling af antal bestilte personer, som anført i ordrebekræftelsen, skal dette ske senest 8 dage før Deres arrangement på e-mail.

ALLERGENER

Vi oplyser meget gerne om allergener. Kontakt os for info herom.

SALG AF ALKOHOL 

Du skal være fyldt 18 år for at kunne købe alkohol.

Har du købt en deal?

Alle bestillinger skal ske via vores E-mail: info@tapasamor.dk senest 3 dage i forvejen. Husk at vedhæfte din værdibevis når du fortager bestilling.

 

Ønsker du selv at hente din mad?

Du kan hente din mad på vores adresse. Fjeldhammervej 15, 2610 Rødovre. De kan stables, og med god vilje kan der være til 20-25 kuverter i en stationcar, såfremt bagsæderne er slået ned. Afhentning skal ske mellem klokken 11-17. Ved særlige tilfælde kan afhentning ske tidligere eller senere efter aftale.

 

Ønsker du at have maden leveret?

Vi leverer på hele Sjælland. Leveringspriserne afhænger af postnummer og leveringstidspunkt. Priserne starter fra DKK 225. Se prisen, når du bestiller på vores webshop eller kontakt os på +45 61 40 42 42.

Levering sker mellem klokken 11-17.

 

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer mellem kl 11-17 indenfor et spænd af 1 timer. Det vil sige, at hvis du bestiller levering til kl. 17.00, vil vi bestræbe os på at levere det til dig mellem 15.00-17.00.

Hvis du ønsker levering på andet tidspunkt ring da på +45 61 40 42 42.

Hvordan modtager jeg maden?

Vores mad bliver leveret i smørrebrødsbakker, der gør det nemt for dig at anrette maden appetitligt hos dig.

 

Åbningstider:

Kundeservice

Mandag – søndag fra 10-18

Afhentning / LEVRING

Mandag – Søndag fra kl 11-17

 

Modtaget mad, som ikke stemmer overens med billedet?

Vi bestræber os efter at give et så realistisk billede af det vi sender til vores kunder. Alle billeder som er fremstillet på hjemmesiden www.tapasamor.dk, er udarbejdet og taget af os. Hvorfor vi afsætter fantasien indenfor dekoration, fremstilling, træfade mm. Vi leverer alle retter i engangsfade, der gør det nemt for dig at servere maden appetitligt hos dig. Hvis du ønsker servering på servering på vores egen fade, kontakt os da inden. I dette tilfælde vil alt vores service være til udlån og skal naturligvis leveres tilbage. Det skal du selv sørge for, og aftalen er at du leverer servicen tilbage den førstkommende hverdag efter arrangementet. Bortkommen og itu gået service skal erstattes af kunden til vores kostpriser.

Vi opkræver et administrationsgebyr på kr. 15,- på alle ordrer.
Administrationsgebyret opkræves på baggrund af udgifter til håndtering af ordren og skal dække de omkostninger vi har i forbindelse med behandling af din ordre.

 

Privatlivspolitik

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. www.tapasamor.dk vil i nogle tilfælde dele kundens information til tredjepart, hvis det er nødvendigt for at implementere en transaktion mht. returnering af penge eller lignende. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige dataoplysninger til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. Vi vil aldrig nogensinde sende dine informationer videre til andre. Vi vil indsamle nogen oplysninger når du opretter en konto på Tapas Amor eller betaler som gæst. Når du gør dette, beder vi dig om personlige oplysninger, f.eks. dit navn, din e-mailadresse, din adresse og dit telefonnummer. Husk at hvis du har spørgsmål, kan du som altid være velkommen til at kontakte os

Klage, Fortrydelsesret, Reklamation

Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer. Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse. Send os en mail på info@tapasamor.dk omkring manglen eller fejlen på din modtaget vare, så snart du opdager den. Når du ser fejl ved modtagelse af mad eller mangel af vare skal du vedhæftet i din klage sende os et billede samt så detaljeret som muligt oplyse hvad problemet er. Hvis reklamationen er berettiget, tilbyder vi et tilgodehavende beløb, som kan sammenlignes med dit tidligere modtaget vare. Er den nye vare billigere, refunderer vi ikke prisforskellen, men giver et tilgodehavende beløb. Er dit produkt dyrere, betaler du differencen. Naturligvis for at kunne tilfredsstille dig som kunde, anbefaler vi, at du selv er opmærksom på din reklamationsfejl.

Betalingsmetode

Du kan trygt og sikkert betale med betalingskort på www.Tapasamor.dk. Vi godtager alle almindelige kort som Visa og MasterCard samt Mobilepay. Dit køb håndteres derefter af BAMBORA. Tapas Amor har derfor ikke adgang til dine kort oplysninger. Du modtager en bekræftelse pr. mail, når dit køb er gået Igennem. Dette vil typisk ske 2 minutter efter købet er gennemført. Bliver vi forhindret i at lever din mad, vil vi annullere dit køb og dit tilgodehavende vil blive overført til dig igen. Bemærk dog at der godt kan gå imellem 3-4 hverdage før beløbet kan ses på kontoudskriften, da det afhænger af din bank.

(Vi tager forbehold for trykfejl, Prisfejl, Moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede retter, leveringssvigt fra vores leverandører. Alle rettigheder herunder copyright forbeholdes til www.tapasamor.dk)

ÆNDRING/ANNULLERING AF BESTILLING I COVID-19

  • Du kan ændre i din bestilling op til 8 dage før leveringen. For at ændre i din bestilling skal du kontakte os på e-mail info@tapasamor.dk, hvis der er mindre end 8 dage og du ønsker at annullere eller ændre datoen pga. COVID-19 så ville du få udleveret et et tilgodebevis på ordre beløbet eller have en ny bekræftelse på et andet dato. Dette vedrører ALLE bestillinger. 
  • Hvis der er mere end 8 dage til leverings/afhentningsdatoen ville du få udleveret et tilgodebevis pengene refunderes i form af et tilgodebevis på ordre beløbet.

 

LEVERING

Vi leverer din mad hos dig hvis du har bestilt levering. For denne service kan der blive beregnede et transportgebyr, som kan ses på vores hjemmeside under ”ofte stillede spørgsmål”.

 

BETALING

Så snart du har bestilt hos os, modtager du en ordrebekræftelse på din mailadresse.

Du betaler direkte på hjemmesiden med dit betalingskort, vedbestilling. Beløbet trækkes med det samme.

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro, JCB Cards, American Express og Diners Club, MobilePay

Bambora Korttype Beregning af transaktionsgebyret:

VI ønsker at gøre brug af PSD2, hvor gebyret kun pålægges for lokale firmakort, EEA firmakort og alle non-EEA kort

MASTERCARDMastercardDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

MaestroMaestroDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

VISAVisaDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

VISA ELECTRONVisa ElectronDanskudsted 1,45 % af transaktionsbeløbet

MASTERCARDMastercard (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

MaestroMaestro (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

VISA/ELECTRONVisa/Electron (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

Der på ligges Administrationsgebyr (Administrationsgebyr). Dette gebyr pålægges for håntæring af din ordre , og du kan se det på din ordre , når du har gennemført din ordre .

Alle priser er inklusive 25% moms.

FORRETNINGSBETINGELSER FOR BRUG AF WWW.TAPASAMOR.DK
HERUNDER RØDOVRE CATERING ApS CVR.: 42643246

Opdateret 01/10-2021

Covid-19-situationen og om fortrydelsesret

 

Hvornår kan jeg senest bestille?

Vores menuer kan senest bestilles 3 dage forud for levering. Ring på +45 61 40 42 42 og hør, om det er muligt at bestille senere end de 3 dage før. Vi tager forbehold for at nogle dage kan være fuldt booket, selvom der ringes 3 dage i forvejen. Bemærk at din bestilling skal via vores hjemmeside.

MINIMUMSBESTILLING.

Minimumsbestilling er 4 kuverter, hvis ikke andet er anført. Ved ændring eller afbestilling af antal bestilte personer, som anført i ordrebekræftelsen, skal dette ske senest 8 dage før Deres arrangement på e-mail.

ALLERGENER

Vi oplyser meget gerne om allergener. Kontakt os for info herom. (se linket www.tapasamor.dk/vejledning)

SALG AF ALKOHOL 

Du skal være fyldt 18 år for at kunne købe alkohol.

Har du købt en deal?

Alle bestillinger skal ske via vores E-mail: info@tapasamor.dk senest 3 dage i forvejen. Husk at vedhæfte din værdibevis når du fortager bestilling.

Ønsker du selv at hente din mad?

Du kan hente din mad på vores adresse. Fjeldhammervej 15, 2610 Rødovre. De kan stables, og med god vilje kan der være til 20-25 kuverter i en stationcar, såfremt bagsæderne er slået ned. Afhentning skal ske mellem klokken 11-17. Ved særlige tilfælde kan afhentning ske tidligere eller senere efter aftale.

Ønsker du at have maden leveret?

Vi leverer på hele Sjælland. Leveringspriserne afhænger af postnummer og leveringstidspunkt. Priserne starter fra DKK 225. Se prisen, når du bestiller på vores webshop eller kontakt os på +45 61 40 42 42.

Levering sker mellem klokken 11-17.

Hvad er leveringstiden?

Vi leverer mellem kl 11-17 indenfor et spænd af 1 timer. Det vil sige, at hvis du bestiller levering til kl. 17.00, vil vi bestræbe os på at levere det til dig mellem 15.00-17.00.

Hvis du ønsker levering på andet tidspunkt ring da på +45 61 40 42 42.

Hvordan modtager jeg maden?

Vores mad bliver leveret i smørrebrødsbakker, der gør det nemt for dig at anrette maden appetitligt hos dig.

Åbningstider:

Kundeservice

Mandag – Søndag fra 10-18

Afhentning / LEVRING

Mandag – Søndag fra kl 11-17

Modtaget mad, som ikke stemmer overens med billedet?

Vi bestræber os efter at give et så realistisk billede af det vi sender til vores kunder. Alle billeder som er fremstillet på hjemmesiden www.tapasamor.dk, er udarbejdet og taget af os. Hvorfor vi afsætter fantasien indenfor dekoration, fremstilling, træfade mm. Vi leverer alle retter i engangsfade, der gør det nemt for dig at servere maden appetitligt hos dig. Hvis du ønsker servering på servering på vores egen fade, kontakt os da inden. I dette tilfælde vil alt vores service være til udlån og skal naturligvis leveres tilbage. Det skal du selv sørge for, og aftalen er at du leverer servicen tilbage den førstkommende hverdag efter arrangementet. Bortkommen og itu gået service skal erstattes af kunden til vores kostpriser.

Administrationsgebyr

Vi opkræver et administrationsgebyr på kr. 15,- på alle ordrer.
Administrationsgebyret opkræves på baggrund af udgifter til håndtering af ordren og skal dække de omkostninger vi har i forbindelse med behandling af din ordre.

Privatlivspolitik

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. www.tapasamor.dk vil i nogle tilfælde dele kundens information til tredjepart, hvis det er nødvendigt for at implementere en transaktion mht. returnering af penge eller lignende. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige dataoplysninger til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse. Vi vil aldrig nogensinde sende dine informationer videre til andre. Vi vil indsamle nogen oplysninger når du opretter en konto på Tapas Amor eller betaler som gæst. Når du gør dette, beder vi dig om personlige oplysninger, f.eks. dit navn, din e-mailadresse, din adresse og dit telefonnummer. Husk at hvis du har spørgsmål, kan du som altid være velkommen til at kontakte os

Klage, Fortrydelsesret, Reklamation

Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer. Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse. Send os en mail på info@tapasamor.dk omkring manglen eller fejlen på din modtaget vare, så snart du opdager den. Når du ser fejl ved modtagelse af mad eller mangel af vare skal du vedhæftet i din klage sende os et billede samt så detaljeret som muligt oplyse hvad problemet er. Hvis reklamationen er berettiget, tilbyder vi et tilgodehavende beløb, som kan sammenlignes med dit tidligere modtaget vare. Er den nye vare billigere, refunderer vi ikke prisforskellen, men giver et tilgodehavende beløb. Er dit produkt dyrere, betaler du differencen. Naturligvis for at kunne tilfredsstille dig som kunde, anbefaler vi, at du selv er opmærksom på din reklamationsfejl.

Betalingsmetode

Du kan trygt og sikkert betale med betalingskort på www.Tapasamor.dk. Vi godtager alle almindelige kort som Visa og MasterCard samt Mobilepay. Dit køb håndteres derefter af BAMBORA. Tapas Amor har derfor ikke adgang til dine kort oplysninger. Du modtager en bekræftelse pr. mail, når dit køb er gået Igennem. Dette vil typisk ske 2 minutter efter købet er gennemført. Bliver vi forhindret i at lever din mad, vil vi annullere dit køb og dit tilgodehavende vil blive overført til dig igen. Bemærk dog at der godt kan gå imellem 3-4 hverdage før beløbet kan ses på kontoudskriften, da det afhænger af din bank.

(Vi tager forbehold for trykfejl, Prisfejl, Moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede retter, leveringssvigt fra vores leverandører. Alle rettigheder herunder copyright forbeholdes til www.tapasamor.dk)

ÆNDRING/ANNULLERING AF BESTILLING I COVID-19

Du kan ændre i din bestilling op til 8 dage før leveringen. For at ændre i din bestilling skal du kontakte os på e-mail info@tapasamor.dk, hvis der er mindre end 8 dage og du ønsker at annullere eller ændre datoen pga. COVID-19 så ville du få udleveret et et tilgodebevis på ordre beløbet eller have en ny bekræftelse på et andet dato. Dette vedrører ALLE bestillinger.
Hvis der er mere end 8 dage til leverings/afhentningsdatoen ville du få udleveret et tilgodebevis pengene refunderes i form af et tilgodebevis på ordre beløbet.

LEVERING

Vi leverer din mad hos dig hvis du har bestilt levering. For denne service kan der blive beregnede et transportgebyr, som kan ses på vores hjemmeside under ”ofte stillede spørgsmål”.

BETALING

Så snart du har bestilt hos os, modtager du en ordrebekræftelse på din mailadresse.

Du betaler direkte på hjemmesiden med dit betalingskort, vedbestilling. Beløbet trækkes med det samme.

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro, JCB Cards, American Express og Diners Club, MobilePay

Bambora Korttype Beregning af transaktionsgebyret:

VI ønsker at gøre brug af PSD2, hvor gebyret kun pålægges for lokale firmakort, EEA firmakort og alle non-EEA kort

MastercardDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

MaestroDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

VisaDanskudstedt 1,45 % af transaktionsbeløbet

Visa ElectronDanskudsted 1,45 % af transaktionsbeløbet

Mastercard (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

Maestro (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

Visa/Electron (udenlandsk)Udenlandsk udstedt 2,75 % af transaktionsbeløbet

 

Alle priser er inklusive 25% moms.